Alla inlägg under september 2011

Av so-not-perfect - 1 september 2011 23:26

Jag bara misslyckas! Vill ju vara hälsosam och inte äta onyttigheter. Så vad gör jag? Jag kommer på ursäkter för att äta choklad och popcorn, sen får jag ångest över det och försöker förbränna det. Duktigt inte sant? Mjo, det hade det väl varit om jag inte hade hetsätit mackor med smör och honung. ÄCKLIG ÄCKLIG! ÄCKLIG! Vill spy. Går inte p.g.a familjen. Vill skära, men ska stå emot, då jag ska börja gymma o simma med en kompis snart och kan ju inte dölja det, utan att det syns i duschen. Men samtidigt så känner jag mig full i magen - hatar det men, men känner mig nästan hög av det. Fan vad jag föraktar mig själv! Vill bara svälta och bli smal, men det är ju inte bra för mig. Dessutom så har jag inte kvar den där styrkan. Men jag vill ha ett mellanting - en hälsosamt smal kropp - är det så mycket begärt?

Ovido - Quiz & Flashcards