Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

Jävla ryggfan

Av so-not-perfect - 24 juni 2011 20:25

Så har man fått ett riktigt jävla ryggskott. Kul... Har aldrig i mitt liv haft så ont som jag har nu. Det gör ont att ligga i sängen, att sitta att gå, bara av att röra sig - av att finnas. Så in i helvete jävla arg jag är! Kommer inte att kunna träna på ett bra dag och kan bara hoppas att jag blir bra tills jag börjar jobba den 4:e juli. Så nu tänker jag äta glass med jordgubbar och chokladsås och bara tycka synd om mig själv. Dumma rygg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards