Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Blottning

Av so-not-perfect - 4 maj 2010 22:25



Okej, jag är världens mest misslyckade och värdelösa människa. Har precis ätit upp ett helt jävla paket med singoalla som jag inte ens är särskilt förtjust i. Whooeet liksom?

Inte nog med det så har jag även ätit relativt normalt idag. Vad sysslar jag med? Ingen träning heller förrutom situps och hantelträning nu. Är så oerhört trött och fötterna värker av föregående dagars träning. Fail... jag skulle ju skita i om jag hade ont eller ej.


Var och inhandlade makeradkläder innan idag och när jag gick ut ur affären stod det i huset bredvid en naken gubbe som torkade pungen med en handduk framför fönstret. Fyfan! Allt var helt rynkigt och... well, gungande. Såklart att det var jag som skulle se det. Men jesus, tänk på barnen som går förbi där. Så jävla äckligt! Kanske det vore en idé att sätta upp en varningsskylt som den i toppen av inlägget. 

 
 
POOS

POOS

5 maj 2010 10:54

jag vill ha en normal relation till mat, men det har jag aldrig haft och kommer aldrig få heller.
du är ju inte heller varken dålig, fet eller svag bruden! :)

Vi kan klara detta :D

http://www.POOSkampmotkilona.bloggagratis.se

 
Ingen bild

evelina

5 maj 2010 18:39

nu har jag läst igenom heela din blogg, jag kan inte fatta hur lika vi är, förutom attjag verkligen inte kan äta.. jag äter sen spyr ja , hela tiden.. mår så jävla dåligt, men att få läsa en blogg som påminner om sig själv, o att de finns andra o inte bara ja, känns.. vet inte hur ja ska förklara, men du kommer få mer kommentarer av mig, pusss&kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards