Alla inlägg den 3 maj 2010

Av so-not-perfect - 3 maj 2010 22:08

Freakade ut en hel del igår ja, som ni ser i föregående inlägg. Idag känns det i alla fall bättre. Har precis kommit hem från några kompisar och det visade sig vara precis det jag behövde. Vi gjorde inte mycket, men bara miljöbytet och sällskapet gjorde mycket i sig.


För övrigt har jag pw 1 timme och 45 minuter idag (-580kcl). Behövde verkligen det eftersom jag vaknade halv sex på morgonen, efter bara ett par timmars sömn och åt automatiskt frukost för 600 kcl. Fuck liksom... Somnade om igen och åt någon macka till och hamnade på 1000 kcl.


Började må psykiskt dåligt och tvingade ut mig på den där rundan. Sedan kändes det bättre. Har precis mumsat på glass, vilket inte var planerat. Det var onödigt, men känns ändå rätt ok. Ligger ändå ganska bra till. Försöker att ligga på minus 1000 kcl dagligen (minst). Dvs normalintag (2200 kcl) + träning - det jag äter.

Ovido - Quiz & Flashcards