Alla inlägg den 2 maj 2010

Av so-not-perfect - 2 maj 2010 23:40

Kvällen går mot sitt slut. Ännu en av tusentals andra dagar som jag överlevt mot alla odds. Mina tankar är kaotiska just nu. Allt gör ont! Jag orkar inte med denna... denna menlöshet längre! Jag vill inte känna såhär! Jag vill dö, men ändå inte. Vad kommer jag ha lämnat efter mig när min tid här på jorden är räknad? Hur kommer jag bli ihågkommen? Åh, om ni bara kunde ana hur fruktansvärt ont dessa frågor gör inuti mig!


Allt jag rör vid blir till skit! Det jag vill och längtar efter existerar bara i mina drömmar. Inget blir någonsin verkligt och det värsta av allt är att jag bara har mig själv att klandra för detta.


Det jag fruktar och mår dåligt av försöker jag låsa in i en låda och kasta iväg långt, långt bort. Men den kommer alltid tillbaka skrikande, tusen gånger starkare än förrut.


Jag kan inte fly och jag kan inte gömma mig. Jag vill stanna upp och ordna upp allt kaos, men jag törs inte.

Jag är feg.

Jag är värdelös.

Jag är en fruktansvärd människa och jag är livrädd för att om något riktigt hemskt händer, så kommer jag inte att klara av det psykiskt. Jag kommer att bryta ihop. Kanske knarka ihjäl mig, dö en långsam död av bantningspiller och mat, supa ihjäl mig eller värst av allt - sluta på ett mentalsjukhus och älta och älta allt utan att få någon ro innan liemannen kommer och avslutar det hela.


Jag är så fruktansvärt rädd och ensam just nu.

Jag vill ha allt och ingenting.

Jag vill ha sinnesfrid och spänning.

Ett liv och ett avslut i samma mening.

Jag är kaos personifierad.

Fan!

Av so-not-perfect - 2 maj 2010 18:06



Känner mig riktigt duktig idag på träningsfronten. Trots att jag har omvandlat soptunnan till ett berg av snoriga näsdukar, så har jag inte legat på latsidan! :D Var ute och powerwalkade i 1 timme och 40 minuter och gör situps. Så det blir - 670 kcl. Oh, yeah!


Har ätit för 900 kcl hittills. Åt en stor frukost när jag gick upp. Var hur hungrig som helst, så det ångrar jag i alla fall inte.



Av so-not-perfect - 2 maj 2010 17:33

...thumb deep, deep down!


Fy fasen säger jag bara! Hade fått med ett gratisprov av dietpulver med chokladsmak vid en beställning, så det drack jag idag. Man brukar ju säga att gratis smakar gött, men detta var ett rejält undantag! Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det hela, men konsistensen - usch! Konsistensen var så tjock att jag verkligen fick kämpa för att få ned det hela (och därefter kämpa för att hålla det kvar).


Klumparna ville heller aldrig riktigt lösa upp sig hur mycket jag än skakade flaskan.


Smaken var heller ingen höjdare - riktigt smaklöst med en äcklig eftersmak av något som kan liknas vid choklad. Nej, aldrig mer! Jag vet inte riktigt om jag kan säga att jag blev mätt, utan snarare så illamående att jag inte kunde tänka på mat. Så det är väl något bra i alla fall haha.


Och om man vill ersätta maten med detta crap ska man uppenbarligen dricka denna flytande skit hela 6 gånger om dagen. Måste bara säga att de som kämpar för att gå ned i vikt med detta är beundransvärda! Jag skulle aldrig klara av att dricka det så många gånger. Nej, då äter jag mycket hellre mat i små mängder.


Ovido - Quiz & Flashcards