Alla inlägg under november 2011

Av so-not-perfect - 1 november 2011 21:55

Jag har inte tränat på över en vecka då jag är sjuk :( Känns så tråkigt för jag hade ju precis kommit igång. Men det har verkligen inte gått att träna, då jag i en veckas tid har haft konstant feber och världens hemskaste hosta! Idag är min första feberfria dag men hostan kvarstår... Har inte haft någon särskilt bra aptit under denna tiden, så jag har inte ätit så mycket, men heller inte för lite, då jag inte vågade äta för lite då jag har varit rädd för att jag skulle få ett hetssug sen när jag blivit frisk. Ställde mig på vågen igår (för första gången på en dryg månad) och den visade på minus 2 kilo, så det blev jag glad för. Långsamt går det, men ner går det i alla fall. :) Kan förhoppningsvis träna på fredag, annars får det bli att vänta till nästa vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards