Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Avtrubbad

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning

Allt är ju bra

Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner

Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst

Det finns ju inget att gråta för,

 bara att hoppas,

eller fasas inför

Ett avslag...

Så jag har stängt av mig för en stund


Imorgon är en annan dag

Men gud vad jag hoppas och vill ha!

STÄNG AV!!! STÄNG AV!!!


(Så blir du inte besviken när du förlorar ännu en gång...)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Av so-not-perfect - 1 november 2011 21:55

Jag har inte tränat på över en vecka då jag är sjuk :( Känns så tråkigt för jag hade ju precis kommit igång. Men det har verkligen inte gått att träna, då jag i en veckas tid har haft konstant feber och världens hemskaste hosta! Idag är min första fe...

Ovido - Quiz & Flashcards