Alla inlägg under april 2010

Av so-not-perfect - 30 april 2010 23:39



Sitter här och galer för full hals med i Avenge Sevenfolds låt "Afterlife". Sjukt grymt band alltså! Har inte hört så många låtar av dem, men det ska det fan bli ändring på! Litet utdrag ur låten:


I don't belong here, I gotta move on dear escape from this afterlife
’Cause this time I'm right to move on and on, far away from here
Got nothing against you and surely I'll miss you
This place full of peace and light, and I’d hope you might
take me back inside when the time is right

 

Haha, utdraget passar fan bäst för mig både idag och i mitt liv som helhet. Jag är äckligt bra på att tycka synd om mig själv!

Av so-not-perfect - 30 april 2010 23:19


Är redan hemma. Det var inget kul i parken. Verkligen överskattat om man nu inte är aspackad och omgiven av just de personer som man vill vara med. Suck... Jag drömmer så mycket om vissa saker och klär mina tankar i gyllene skrudar. När dagen väl är kommen, så finns bara den bittra verkligheten där.


Ensamheten.

Utanförskapen på grund av mina krossade förväntningar.

What a life I´ve created...

I will never ever dream agian.


1000 kcl idag...

Av so-not-perfect - 29 april 2010 21:43

Har fixat samma sommarjobb som förra året. Så det känns bra, även om jag velade fram och tillbaka mellan att ta det och vara säker på att få en inkomst eller att tacka nej och kanske få ett jobb. Men eftersom det snart är maj, så skulle det nog vara svårt att få ett annat sommarjobb, så det är okej. Tråkigt bara att det inte är något annat än städ, hade gärna velat få lite nya erfareneter.


Tyvärr startar inte vikariatet förrän om två månader, hade väldigt gärna velat ha ett jobb under denna tid, men har inte fått något av de jag sökt. Men jag får väl ta och hålla utkik och härda ut genom tristessen. Det är ju bara tillfälligt. :)


Annars så ser jag fram emot Valborg imorgon och hoppas att det ska bli grymt kul. Annars får jag göra mitt bästa för att fixa det. Ska bara komma ihåg att ta det lugnt med spriten, nu när jag inte äter så mycket. Är ju jävligt lättpåverkad annars också. Haha.

Av so-not-perfect - 29 april 2010 21:15



Shit vad det känns som att jag har ett enda stort blödande sår i mitt bröst! Det växer sig allt större i och med att jag vet att själva hålets uppkomst var mitt fel. Lyssnar på " all out of love" och hålet värker allt mer. Jag plågar mig själv med detta för att på något sätt få mig att korsa gränsen och fixa det här!

För jag vill inte blöda resten av mitt liv. Så jag vet att jag måste sluta upp med att undvika elden. Kanske jag bränner mig eller så värms mitt hjärta så till den grad att jag blir lycklig.


Det sista är det som skrämmer mig allra mest skulle jag tro...

Av so-not-perfect - 29 april 2010 21:07

In:


700 kcl


Ut:


Promenad

Crosstrainer

Situps


= 715 kcl


Totalt: 715 kcl - 700 kcl = -15 kcl

Av so-not-perfect - 29 april 2010 14:45

Ställde mig på vågen för någon dag sedan och det den visade chockade mig. Jag visste att jag hade gått upp i vikt, men inte att den första siffran hade blivit större! Herregud alltså! Så här kan det bara inte fortsätta! Nu får jag fan ta tag i det hela på riktigt! Har ätit ett knäckebröd idag, ska träna aset av mig nu! Fan, alltså! Fan!!!

Av so-not-perfect - 28 april 2010 20:26

Hemma igen efter en mycket lyckad weekend med kompisen. Men maten gick inte bra. Vi åt en hel del mat, godis och efterrätter, men det fick det vara värt! :D Är helt ljuvligt underbart att vara hemma nu i alla fall.

Av so-not-perfect - 25 april 2010 22:26


Det gör ont att vilja ha, när man inte gör något åt det.

Det gör ont att önska, när man ändå förr eller senare måste återvända till verkligheten.

Så vad fan ska jag med ett hjärta till när jag ändå inte tänker använda det?


It just hurt so fucking bad that I almost can´t stand the pain!

Ovido - Quiz & Flashcards