Alla inlägg den 5 april 2010

Av so-not-perfect - 5 april 2010 18:11

Beger mig ut på en långpromenad nu. Har ätit alldeles för mycket... Men jag tänker verkligen inte bara slöa för det! Minsta lite träning är träning det också!

Av so-not-perfect - 5 april 2010 14:27

Jag är INTE svartsjuk!

Jag är INTE svartsjuk!

Intalar jag mig själv...

Men jag vet att om han blir tillsammans med någon som inte är jag, så kommer det att kännas fruktansvärt. Jag kommer att må hemskt dåligt och hata mig själv ännu mer. För han borde vara MIN och inte någon annans...

Så vi fortsätter med det jag tänke skriva från början. Orkar inte vara svartsjuk över någon jag inte har. Det gör alldeles för ont på allt för många sätt.


Jag har INTE ätit för mycket.

Intalar jag mig själv...

 

Jag är inte värdelös.


Det funkar inte...

Ovido - Quiz & Flashcards