Alla inlägg den 6 april 2010

...

Av so-not-perfect - 6 april 2010 22:12

Herregud! Det känns som att jag måste spy! Kollar tillbaka på foton för något halvår sedan eller så. Vackra, synliga nyckelben, smala armar, ben och ansikte. Jag var ju "smal". Så varför fan såg jag inte det? Nu är jag här-  6 jävla kilon tyngre och kommer inte tillbaka dit jag var. Till den vikt som jag föraktade.


Vad har jag gjort med mig själv?

Av so-not-perfect - 6 april 2010 21:45

Om man måste tänka efter för att komma ihåg att andas - att vilja - att försöka andas, då är någon riktigt jävla fel! Så vad handlar det om den här gången? Jo, jag förstörde för mig själv igen BIG TIME! Jag är påväg att spricka, påväg att såra ner mig ännu mer.


Nu sitter jag åter igen i min egen skit... Är det en enkelriktad väg jag kör på?

La

Av so-not-perfect - 6 april 2010 18:53

Har förbränt nära 500 kcl idag på träning och promenad. Är helt slut nu! Kom nyss hem från stan. Det är helt grått och tråkigt ute, så jag är inte på humör för något ikväll. Inte för att jag skulle ha varit det i annat fall heller I guess... Blir till att sitta hemma och mysa till en bok. Oupps... det kan misstolkas. Hehe, but we like misstolkningar, don´t we? ;P

Av so-not-perfect - 6 april 2010 13:46


Ahh... Idag är det tisdag. Brukade jobba tidigt då... Känns konstigt att inte ha något jobb att gå till nu... Jaja, är trött för jag kunde inte sova igår natt utan satt uppe och kollade på South Park och läste. Och åt. Mår inte särskilt bra idag (bukar må hemskt dåligt efter hetsdagar). Ska träna aset av mig snart. Hade bestämt mig för att äta för 500 kcl idag, men är redan uppe i det och jag måste ju hålla igång ämnesomsättningen (är helt besatt av det), så det får bli 800 kcl istället och desto mer träning! Har köpt hem Finn Crsip, mineralvatten, tuggummi, läkerol och lite sådant. Måste ju lösa det här! Klarar knappt ens av att se mig i spegeln länge. Så det blir träning till MCR eller Muse. Vi får se. Men fettet ska brinna i alla fall!

Ovido - Quiz & Flashcards