Alla inlägg den 18 april 2010

Av so-not-perfect - 18 april 2010 20:15

In:


1000 kcl


Ut:


Situps - 120 kcl

Promenad - 225 kcl

Crosstrainer - 305 kcl


= - 650 kcl


1000 - 650 kcl = 350 kcl :)

Av so-not-perfect - 18 april 2010 16:12



Var på en jättekul födelsedagsfest igår. Var rätt skeptisk i början eftersom jag inte alls var på humör för att träffa nya människor och försöka vara trevlig. Men det visade sig att det inte var några problem.


Maten däremot gick åt helvete (som vanligt). Hade ätit en hel del innan och tryckte i mig ruskigt mycket på festen också. När jag väl har börjat tänker jag "Ja, skit samma med allt! Nu kan jag lika gärna fortsätta att proppa i mig en jävla massa skit för jag kommer ändå aldrig att bli smal". Pinsamt... Byxorna spände något förfärligt och magen var helt proppfull. Men det stoppade inte mig från att äta ännu mer när jag väl kom hem klockan tre på morgonen...



Av so-not-perfect - 18 april 2010 14:43

Såja! Nu har jag tagit mig i kragen och beställt piller och bars för nästan 700 kronor. Usch, jag vill inte veta hur mycket pengar jag lagt ned på sådana saker de senaste åren... Men jag tror att jag verkligen behöver detta för att bli av med allt extra fett som jag har lagt på mig. Kan knappt använda mina byxor längre för min feta mage. Men jag vet att jag bara har mig själv att klandra. Ska träna nu om en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards