Alla inlägg den 13 april 2010

Av so-not-perfect - 13 april 2010 20:07

Supersize vs Superskinny <3

Av so-not-perfect - 13 april 2010 18:28

Beger mig ut i den vackra vårkvällen nu och ser om det kan lindra ångesten.

Av so-not-perfect - 13 april 2010 18:05

Ångesten är tillbaka. Den har varit borta i flera månader, så jag hade glömt hur det kändes. Usch, riktigt känner klumpen i mellangärdet. Klumpen som talar om hur dålig jag är - villken förskräcklig människa jag är.


Håller på att skriva ett cv inför en jobbmässa på fredag. Jag brukar vara bra på sådant, men nu känns allt fel. Känns som att jag kommer att bli utskrattad - att jag borde stanna hemma och ruttna. Men jag vet att det bara är mina kassa självkänsla som spökar. Jag är starkare än den! Jag tänker inte ta till maten eller bladets svala stål för att dämpa denna ångest!


Inte den här gången!

 

För det enda jag kan göra är att göra mitt bästa med det här cv:et och maten and that´s it.


Ovido - Quiz & Flashcards