Alla inlägg den 4 april 2010

Av so-not-perfect - 4 april 2010 16:03

Har lite panik över jobbet som jag tackade ja till. Känner att jag inte kommer att palla det. Att stå där helt ensam och sårbar på gatorna inför alla otrevliga människor och försöka övertyga de att gå med i IM. Visst, det är jättebra. Men i dagsläget så är min självkänsla nere på noll och jag pallar inte att vara så exponerad. Så jag har mailat att jag tackar nej till jobbet, hoppas verkligen att det går bra! Annars så vet jag inte rktigt vad jag ska ta mig till för jag har verkligen tagit mig vatten över huvudet!


Är uppe i 360 kcl än så länge. Ska till en kompis snart. Jag klarar inte av det jag skrev förut - att bli så isolerad från mina vänner igen. Jag behöver ju och älskar dem! Måste sluta upp med mina dumma tankar en gång för alla! Det är ju de som tänder den där extra gnistan livsglädje hos mig.

Ovido - Quiz & Flashcards