Alla inlägg den 25 april 2010

Av so-not-perfect - 25 april 2010 22:26


Det gör ont att vilja ha, när man inte gör något åt det.

Det gör ont att önska, när man ändå förr eller senare måste återvända till verkligheten.

Så vad fan ska jag med ett hjärta till när jag ändå inte tänker använda det?


It just hurt so fucking bad that I almost can´t stand the pain!

Av so-not-perfect - 25 april 2010 21:34

Det blev asroligt ute med tjejerna igår! Kom inte hem förrän klockan var halv fem på morgonen. :) Så jag sov rätt länge sedan...


Jag har ätit för 1700 kcl idag (försöker få in det "normala" i vardagen återigen, annars blir det bara enorma återfall hela tiden). Men tro nu inte att jag har ätit så mycket utan att röra mig! Jag tog mig en härlig powerwolk på 100 minuter (-540 kcl) och har gjort situps (-120 kcl) så det känns okej.


Imorgon åker jag till en kompis och stannar där tills på torsdag, så då får ni minsann ta och sakna mig! ;P Vet inte riktigt hur jag ska klara av allt med maten där, men jag ska verkligen försöka med att äta normalt eller i underkanten av det.


Wish me luck!

Ovido - Quiz & Flashcards