Alla inlägg under oktober 2011

Av so-not-perfect - 22 oktober 2011 16:24

Måndag: Box

Tisdag: 1 h powerwalk

Onsdag: Gym

Torsdag: Gym

Fredag: -

Lördag: Cyklat 2 mil

Söndag: Gym


Kort sagt en bra vecka helt enkelt. :) Måste bara dra ned på maten lite, får ju en sådan jävla aptit av all denna träningen.


Av so-not-perfect - 10 oktober 2011 19:54


Har börjat att kolla på "Sabrina the teenage witch" igen. Blir helt nostalgisk av serien när jag tänker tillbaka på den tiden. Men måste erkänna att serien fortfarande är grymt bra. Dock är jag inte på så bra humör som jag borde då jag föll för frestelsen och nu sitter här och kalasar på lösgodis denna måndagskväll. Men det är okej. O K E J. Andas!


Ännu sämre har den här kvällen blivit då jag precis snokade runt på facebook och blev så sjukt jävla nedstämd när jag insåg hur många av mina bekanta som redan har fått barn! Och de är "bara" mellan 20-24 år gamla. Eller är det inte så ungt? Jag är bara 21 år gammal och vill satsa på min utbildning de närmsta åren. Sedan vill jag resa och göra karriär. Men jag kan inte låta bli att avunda dem när jag ser de hålla om sina små knyten. Det får mig att undra om jag någonsin kommer att få ett barn själv. Jag längtar verkligen, men samtidigt så fasar jag inför det på så många sätt. Kommer min framtid att bli normal med man och barn, eller kommer jag att för alltid leva så ensam som jag gör? Blir så rädd när jag tänker på det. Allt känns bara så tomt och meningslöst. Men samtidigt vill jag inte sluta som en vanlig svensson ni vet, jag siktar högre än så inom den närmsta framtiden. Får väl ta och satsa på att köra en "Cracy catlady" om jag blir för ensam annars. Synd bara att jag är allergisk mot katter...

Av so-not-perfect - 7 oktober 2011 21:46

Längesedan jag bloggade här. Har inte känt behovet av det, framför allt för att det inte är lika skitigt som det varit. Har börjat gymma och gå på simning o pilates, power o dylikt. Är riktigt härligt! Jag mår så grymt bra av det och kör på sådan träning som verkligen känns i kroppen. Ju mer intensitet desto bättre. Känner mig så duktig. Ska bli mer fit på ett hälsosamt sätt och gå ned i vikt. Känner mig verkligen pepp. I och för sig har det bara gått en dryg vecka än så länge, men ändå :) Det enda dåliga är att jag får en helt enorm aptit av gymmandet. Men ett plus är ändå att denna ökade aptiten gör att jag äter mer av den riktiga maten - den nyttiga. Känner inte lika stort behov av godis, kakor etc. Vill ju inte förstöra träningen. Men ska inte låta träningen gå till överdrift som förrut. Kommer att köra på 3 pass i veckan. :)

Ovido - Quiz & Flashcards