Alla inlägg den 24 april 2010

Av so-not-perfect - 24 april 2010 16:17

Vaknade för ett par timmar sedan. Efter all träning och det kcl-snåla matintaget igår, så började jag äta på kvällen. Jag fick en sådan ångest att jag var uppe och tränade halva natten. Känner mig helt uttömd på energi idag.


Så äckliga jag åt en frukost på tre vita mackor med smör, ost och marmelad, fil med blåbär och pumpakärnor och till det svartvinbärsdricka. Särskilt onödigt med det sista när jag kunde ha valt någon lightsaft eller liknande. Hur korkad får man bli alltså? Hatar mig själv!


Ska på fest ikväll hos en kompis och där blir det ju mat, dricka och säkerligen efterrätt. Sedan bär det av till någon nattklubb. Jag kommer att vara så fet vid det laget att jag säkerligen knappt kommer kunna stå på benen! Fan alltså!

Ovido - Quiz & Flashcards