Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Jobb

Av so-not-perfect - 29 april 2010 21:43

Har fixat samma sommarjobb som förra året. Så det känns bra, även om jag velade fram och tillbaka mellan att ta det och vara säker på att få en inkomst eller att tacka nej och kanske få ett jobb. Men eftersom det snart är maj, så skulle det nog vara svårt att få ett annat sommarjobb, så det är okej. Tråkigt bara att det inte är något annat än städ, hade gärna velat få lite nya erfareneter.


Tyvärr startar inte vikariatet förrän om två månader, hade väldigt gärna velat ha ett jobb under denna tid, men har inte fått något av de jag sökt. Men jag får väl ta och hålla utkik och härda ut genom tristessen. Det är ju bara tillfälligt. :)


Annars så ser jag fram emot Valborg imorgon och hoppas att det ska bli grymt kul. Annars får jag göra mitt bästa för att fixa det. Ska bara komma ihåg att ta det lugnt med spriten, nu när jag inte äter så mycket. Är ju jävligt lättpåverkad annars också. Haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards