Alla inlägg den 27 maj 2010

Av so-not-perfect - 27 maj 2010 21:23

Så har ännu en dag långsamt dött bort... Har varit väldigt trött, men jag har bara mig själv att skylla. Hade väldigt mycket ångeste igår och kände att jag behövde en god natts sömn, så jag tog två atarax. Trodde att det var 10 mg men det visade sig att de istället var på 25 mg. Så gissa om jag däckade rätt snabbt igår. Har känt mig helt sum idag, så inga mer dubbeldoser! Haha.


Annars har jag städat (ca -150 kcl) rätt mycket och hållt igång. Har tagit två promenader på sammanlagt 2 h och 10 minuter (-700 kcl). Men maten har gick uselt innan idag. År en hel del glass och mackor i ett hetssug, men sedan dess har det gått hyfsat. Jag har inte låtit allt skita sig ännu mer efter det som jag annars gör. Så jag ligger väl på ett normalt dagsintag ungefär. Kunde vara värre! :)

Ovido - Quiz & Flashcards