Alla inlägg den 4 maj 2010

Av so-not-perfect - 4 maj 2010 22:25



Okej, jag är världens mest misslyckade och värdelösa människa. Har precis ätit upp ett helt jävla paket med singoalla som jag inte ens är särskilt förtjust i. Whooeet liksom?

Inte nog med det så har jag även ätit relativt normalt idag. Vad sysslar jag med? Ingen träning heller förrutom situps och hantelträning nu. Är så oerhört trött och fötterna värker av föregående dagars träning. Fail... jag skulle ju skita i om jag hade ont eller ej.


Var och inhandlade makeradkläder innan idag och när jag gick ut ur affären stod det i huset bredvid en naken gubbe som torkade pungen med en handduk framför fönstret. Fyfan! Allt var helt rynkigt och... well, gungande. Såklart att det var jag som skulle se det. Men jesus, tänk på barnen som går förbi där. Så jävla äckligt! Kanske det vore en idé att sätta upp en varningsskylt som den i toppen av inlägget. 

Av so-not-perfect - 4 maj 2010 01:59

Har precis skickat in en ny beställning på bars och måltidsersättningar. Vet att jag klagade mycket på det senare, men trots att det var sjukt äckligt, så tog det bort matlusten och mättade en del. Så jag ger det en ny chans. Måste ner i vikt!


I´ll do anything...

Ovido - Quiz & Flashcards