Alla inlägg den 12 juni 2010

Av so-not-perfect - 12 juni 2010 20:41



Idag har jag bränt över 1100 kcl genom cykling och pw. Har hittills ätit för 300 kcl. Måste kompensera för de senaste dagarna.


Igår var jag på studentfest. Det urartade som vanligt. Lillbrosan spydde ned hela bilen och lite av mig som satt bredvid. Jag satt och grät eftersom jag kände att det var mitt fel. Hela kvällen försökte jag verkligen hålla koll på honom och drickan. Han tyckte väl att jag var tjatig, men det slutade ju med att jag hade rätt. Suck... gud vad jag grät och fan vad arg jag var på släkten och pappa som avfärdade det hela så lätt med att "Vi har gjort samma sak och han måste ju lära sig. Det är inte hela världen". Nej, det vet jag för fan att det inte är! Men sorgligt som fan är det. Han är ju min lillebror!


Borde ha varit snällare på festen mot honom. Jag satt mest långt borta från resten av släkten för mig själv. Jag känner ju inte de så väl och kände mig grymt olustig. De tyckte väl att jag var världens surpuppa, men det kändes fruktansvärt obekvämt för mig att vara där. Jag kände mig totalt missanpassd.


Aldrig mer fester med släkten för min del!


Sedan blev det utgång med kompisen som planerat. Visste inte om jag fortfarande ville ut, men bättre det än att sitta ensam hemma. Så jag ställde mig framför spegeln, sminkade mig med tårarna rinnande (villket jag inte kan rekommendera). Men det blev rätt kul till slut i alla fall. :)

Ovido - Quiz & Flashcards