Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Livet leker ibland även för mig :)

Av so-not-perfect - 16 juni 2010 23:01



Sitter här och nynnar nöjt med i Kent-låtarna. :) Mitt liv är oftast inte det enklaste, så jag får väl passa på och njuta när det väl är lite extra bra. Kan inte säga att det går bra med maten, det är fortfarande upp och ned, mycket eller lite. Men vad jag kan säga att jag har haft det jättetrevligt både idag och igår med en massa bad och kompissnack. Måste verkligen lära mig att lägga ätstörningsskiten åt sidan och leva lite emellanåt. Det är tillåtet att må bra. Finns en hel del andra saker som jag vill skriva, men ögonen går i kors nu. Så ska försöka sova nu.


Nattinatti! :)

 
 
becky

becky

21 juni 2010 22:35

Tack!

http://becky84.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ano

23 juni 2010 19:53

fuck äs
skönt att du mår bra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards