Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av so-not-perfect - 7 oktober 2010 12:18

Enigt vågen igår så har jag gått ned i vikt. Men jag vet inte, det känns inte som det, men samtidigt är det inget fel på vågen vad jag vet. Vägde mig om och om igen för att se om den lurade mig, men den landade på samma siffror.

Men sedan hetsade jag hela kvällen igår.

Inte kul.

Verkligen inte bra.

Blir annat idag. Men jag känner mig låg, kanske är det för gårdagen, kanske för tentan imorgon, som jag knappt kommer att plugga på idag. Känns redan som att jag kan allt och inte får in mer i huvudet. Men det är säkert bara mitt undermedvetna som intalar mig det så att jag kan lata mig utan ångest... Men jag hoppas verkligen att jag klarar tentan, får vänta tre veckor på svaret dock...


Nä, nu blir det till att städa lägenheten och fixa runt och vara lite duktig! Återkommer senare! :)

Ovido - Quiz & Flashcards