Alla inlägg den 5 juli 2010

Av so-not-perfect - 5 juli 2010 16:07



Hej! Det var ett tag sedan! Har inte orkat sätta mig och skriva, nu när det är så in i helvete varmt. Ärligt, det är som att leva i en bastu dag in och dag ut. Men men, inget jag kan göra åt det.


Började jobba förra veckan och det är slitigt. Men det positiva med det är att jag bränner mycket kalorier på jobben och när jag ska ta mig fram och tillbaka överallt. Maten går även bättre i och med att jag lättare får in rutinerna. Känns underbart! Klarar även av att äta "mer" om dagen (men inte för mycket) så att jag orkar jobba. Mycket träning blir det för övrigt också när jag inte jobbar. Har ännu en gång återinfört 500 situps och 5x15 hantellyft om dagen. Måste få en plattare mage och tål inte att se allt gäddhäng! Nej, fyfan alltså! Nu är jag på g riktigt ordentligt och ska ner i vikt!


Ovido - Quiz & Flashcards