Alla inlägg den 25 juli 2010

Av so-not-perfect - 25 juli 2010 18:52

Kan bara tänka på hur gärna jag vill springa ned till affären nu i min pyjamas och köpa ballerina, glass, godis - whatever liksom! Bara det är fullproppat med fett och choklad! Vill sitta ihopkurrad i ett hörn av min säng, stirra in i väggen och kränga dessa kaloribomber. Vill tycka synd om mig och fly från mig själv bara för en stund. Men jag vet hur korkade dessa tankar är... Jag vet, men kommer jag att klara av att avstå? Är jag stark nog? Ja, för fan! Ska inte förstöra mer idag. Ligger ju fortfarande på minus, om än inte på den siffra jag vill...


Ska försöka att "spara på denna hets" till en annan dag. Känner ju att jag är mätt och inte sugen på denna skit egentligen. Det känns bara så tryggt och trösterikt. Men jag ska inte! Inte!


Jag har kommit en bra bit på vägen verkar det som. :)

Av so-not-perfect - 25 juli 2010 18:44

Jag är så fucked up att det inte är sant! Har "bara" hetsat en gång denna vecka och ätit så att jag ligger på minst 1000 kcl minus varje dag annars. Men så sitter jag och läser en artikel i tidningen "I form" där det står hur viktigt det är att äta fetter. Idiotiska jag får självklart direkt för mig att det plötsligt är okej att bre några ostmackor med smör! Fatta vad jag ångrar mig nu! Och jag som kämpat så för att förbränna de omödiga kalorierna i 4 bitar mörk choklad och två pågengifflar som jag åt innan idag. Nu är allt bortkastat! Varför liksom? Jag är så sjukt jävla värdelös mitt jävla fetto! Kommer aldrig att bli smal!


Aldrig!

Ovido - Quiz & Flashcards