Alla inlägg den 9 september 2010

Av so-not-perfect - 9 september 2010 10:38

Hallå ni fina!


Solen skiner ute och det är en helt fantastisk höstdag! Känner för en riktigt lång promenad ute i den friska luften, men det hinner jag inte med tyvärr, då jag sitter och pluggar. Vi har asmycket att göra varje dag nu i skolan. Man känner verkligen vilket jättekliv det är från gymnasiet till universitetet. Men, men i löve it! :) Härligt att vara upptagen!


Så till den stora frågan då:

 - Hur går det med maten och träningen?

Jag hetsade big time i måndags, så jag har kompenserat för det några dagar. Trodde verkligen att jag skulle slipa hetsen nu när skolan kom igång och jag är så upptagen. Snacka om att vara blåögd... Matbegäret är som ett monster som bara ligger och väntar inom mig. Det är bara en fråga om när, men oavsett hur bra jag äter om dagarna, så kommer den till slut fram... 


Men jag måste verkligen gå ned i vikt. Däför försöker jag att äta hyffsat mycket om dagarna så att jag överlever allt plugg, gemenskap och så. En bra sak med skolan (fan vad jag tjatar om det) är att de långa timmarna om dagarna då jag är där, kan jag ju inte precis sätta mig ned i matsalen, ta upp värsta hetsförrådet, vräka i mig som en gris, ursäkta mig och gå och spy på toan. So that´s good! :) Nej, då får jag återgå till mitt satsiga studerande.


Ha det gött!

Ovido - Quiz & Flashcards