Alla inlägg den 26 september 2010

Av so-not-perfect - 26 september 2010 19:56

Totalt går jag med träning och dylikt på -2000 kcal idag. Yey! :D

Av so-not-perfect - 26 september 2010 19:26



Känner verkligen att jag har gått upp i vikt. Trivs inte med det. Så många hetsdagar det har varit de senaste veckorna... Det är äckligt! Jag är äcklig! Nej, fyfan! Nu får det fan vara stopp på krängandet!

 

Tusende gången gillt, i´m I right? ;)


Kollar runt på datorn på kcal-värden på Burger King. Åt en hamburgare där idag och den innehöll "bara" 275 kcal. Egentligen är det helt okej, den var mest till för att kompisen inte skulle undra. Jag menar, vi shoppade ju liksom hela dagen och hon märker sådant... Men det var ändå helt okej. Blir lite Finn crisps sen (de är verkligen guld värda). Så slutar på 600 kcal idag.


För det måste ju bli ändring. Kan inte leva med att se ut som en jävla kossa. Ska återinföra en "ätardag" i veckan. Det får vara min motivation. Svaga jävlar som jag behöver det så damn much! Dessutom är det så skönt att få lätta på trycket, särskilt när det är förplanerat också (= kontroll = ok, i min störda hjärna).

Ovido - Quiz & Flashcards