Alla inlägg den 25 december 2009

Av so-not-perfect - 25 december 2009 20:20

Varför måste de fördömda tårarna bränna i mina ögon?

Varför lyckas jag inte ta mig upp?

Ni får mig att vilja försvinna om inte bara hemifrån, så från jordens yta. Varför kan ni inte förstå att det är ert fel, inte mitt? Det är era misstag som jag alltid måste ta skiten för. Men ändå säger ni att det är mitt problem.

Inte undra på att jag har problem.

Korkade, jävla idioter!

Av so-not-perfect - 25 december 2009 20:20

Varför måste de fördömda tårarna bränna i mina ögon?

Varför lyckas jag inte ta mig upp?

Ni får mig att vilja försvinna om inte bara hemifrån, så från jordens yta. Varför kan ni inte förstå att det är ert fel, inte mitt? Det är era misstag som jag alltid måste ta skiten för. Men ändå säger ni att det är mitt problem.

Inte undra på att jag har problem.

Korkade, jävla idioter!

Ovido - Quiz & Flashcards