Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Tisdag

Av so-not-perfect - 28 september 2010 10:24

 

Söndag: 900 kcal...

Måndag: 1000 kcal...

Idag: 800 kcal (förhoppningsvis!)


^^ Hade inte alls planerat att ingångssiffrorna skulle bli så höga! Beror på min dåliga karaktär om kvällarna. Det är de som är svårast, för det är då suget oh hungern sätter in. Men jag har ju bara mig själv att klandra. För om man i flera dagar bara proppar i sig 1000 efter 1000-tals kcal, är det ju inte särskilt konstigt att man känner hunger och allt som följer det nu. Men det ska nog bli lättare efter den här första veckan. Hoppas jag i alla fall.


Planerar att äta för 800 kcal idag, vill ju gärna äta mindre än det, men jag vet ju hur det brukar sluta då... Ska bege mig ut på en lång och härlig powerwalk sen också ute i det underbara höstvädret. Blir den vanliga träningen med situps och sådant också. Men nu plugg! Snart tenta ju.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards