Alla inlägg den 9 november 2010

Av so-not-perfect - 9 november 2010 19:16

Har bränt 900 kacl genom träning idag! Fatta vad härligt det känns! Matintaget ligger på cirka 1100 kacl men jag är ändå nöjd! Var dag utan sådan riktig hemsk hetsätning som jag har sysslat med de senaste veckorna är guld värd! Vill klara av detta så gärna! Jag behöver lyckas nu så come on! :D


Kollar på Biggest Losers nu (love that show) och sedan blir det Anna Anka o Desperate Housewives! Lite avkoppling får man allt unna sig också.

Av so-not-perfect - 9 november 2010 12:23

Idag ska det bli massssor med härlig motion! Har laddat med en energidryck för att ge mig på cosstrainern som har stått oanvänd alldeles förlänge... Ska jobba upp min kondis igen nu i vinter. Ser fram emot det så fruktansvärt mycket. Vill verkligen komma på rätt spår igen.


Nu fan ger vi allt girls! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards