Alla inlägg den 10 november 2010

Av so-not-perfect - 10 november 2010 18:49

Den där ångestklumpen sitter fortfarande kvar. Den tynger som en stor sten i mellangärdet på mig. När man inte har haft det på länge hinner man glömma bort den där jobbiga, oroande känslan ångest ger. Jag avskyr det.

Av so-not-perfect - 10 november 2010 16:28

Åt en veggieburgare idag med några kompisar. Trodde att den skulle innehålla lite drygt 350-400 kacl, har ju blivit så bra på att uppskatta antalet kacl, men den här gången hade jag riktigt fel. Den jävla hamburgaren, som btw inte ens var särskilt god var en riktig kacl-bomb på över 600 kacl! Snacka om att jag har riktig ångest nu! Det var ju sååå fruktansvärt onödigt att äta den! Ångrar mig så mycket! Får sluta att "tro" vad det kan vara, måste veta kacl-värdet när jag går ut. Tänker aldrig mer äta en sådan igen! Ska träna ordentligt nu! Hoppas att ångesten lättar då. Det är inte rättvist att det går fel nu ju :( Men trots denna missen så är jag ändå inte så "ledsen o upprörd" att jag tröstar mig med hets. Kanske detta kan bli min andra i raden hetsdria-dag. Jag vill!

Ovido - Quiz & Flashcards