Alla inlägg den 5 december 2010

Av so-not-perfect - 5 december 2010 16:56

Så fel allt har varit. Så fel jag har varit. Jag vet ju hur kasst både min själ och kropp mår när jag hetsar. Jag vill inte! Åt 1300 kacl igår och tränade. Ska satsa på 1000 kacl idag och träna. Vet att det låter asmycket, men det går inte annars nu i början. Tredje dagen är alltid värst. Ska köra på 1200 kacl - 1400 kacl imorgon. Måste klara dag tre! Jag har inte klarat av tre dagar utan hets på veckor om än inte månader. Men gud vad jag vill! Jag tänker på sommaren, jag står inte ut med ännu en fetto-sommar. Jag vill kunna spriga omkring i en liten bikini på stranden, med spinkiga ben och nyckelben, höftben och ALLT som lyser igenom. Jag vill känna mig nöjd!


Ska vara ärlig nu om vad jag gått upp, vågar inte väga mig nu, men skulle tro att jag väger en bra bit över 70 kg! Shit, vad jag skäms nu när jag skriver det här till er! Hur kan jag ha låtit det gå så långt igen! Men jag ska minsann visa att jag klarar av att gå ned. Har satt upp delmål:


Delmål 1: 65 kg

Delmål 2: 60 kg

Delmål 3: 55 kg - vill klara detta innan sommaren! Så jag har tid på mig. Det är bara kontroll som gäller nu! Snälla Gud, om du finns - hjälp mig! Jag står inte ut i denna kropp! Ge mig kraft och styrka till att bli smal och vacker!


Snälla?

Ovido - Quiz & Flashcards