Alla inlägg den 20 december 2010

Av so-not-perfect - 20 december 2010 13:03

Hade planerat en helt awesome maträtt, men jag får ändra om den lite nu. Varför? Jo, för att jag står inte ut med att använda mig av den fetaost som pappa köpte. Den innehåller hela 45 % fett och alla kalorierna jag skulle få i mig bara jag använde mig av 1/4 av den är inte klokt! Mår illa bara jag tänker på siffrorna!


Så min "lunch" får väl bli det här då: ugnsbakade potatisklyftor med massa timjan, en bönsallad och en dressing, gjord på turkisk yoghurt. Hur låter det? För mig vattnas det redan i munnen, haha. Nä, men ärligt, jag försöker få i mig runt 1400-1600 kacl/dag nu. Det håller mig verkligen borta från hetsen mycket längre då och jag orkar träna. Det svåra är bara att jag lätt freakar ut om minsta lilla går fel. Som nu med fetaosten. Jävligt glad bara att jag kollade upp detta innan jag åt maten. :)

Ovido - Quiz & Flashcards