Alla inlägg den 18 december 2010

Av so-not-perfect - 18 december 2010 15:23

...snön ligger som ett varmt täcke över det dåliga och ger mig hopp om framtiden. Känner lugnet och ser faktiskt fram emot julen. Idag släpper jag på "kontrolltyglarna". Har ätit en nyttig frukost, bestående av fil med musli och banan. Har precis ätit lite mörk choklad och en helt underbar hemmagjord pizza! Mår dock illa nu, är visst inte så van vid såna kaloribomber längre... Men jag åt en normalstor portion och tänker verkligen INTE vräka i mig mat och godis resten av dagen "bara för att". NEJ, istället ska jag ikväll, när jag träffar mina fina kompisar, unna mig lite kul och äta onyttigheter med måtta. Då är det okej, då är jag lycklig. Eller egentligen när jag tänker efter, så har jag ett rätt fantastiskt liv med många möjligheter. Jag har det bra. Lever för sådana här dagar.


Hoppas allt är bra med er också. Kramar :)


P.S Hittade en fin bild med ett bra budskap, från mig till er:


Ovido - Quiz & Flashcards