Alla inlägg den 16 december 2010

Av so-not-perfect - 16 december 2010 17:13



Nu är det äntligen jullov! Eller jullov och jullov - man har ju inte riktigt det på universitet. Men jag är klar med skolarbeten och dylikt som ska vara inskickat till efter jul, så jag kallar detta för "lov". Riktigt skönt ska det bli att få pusta ut och samla lite krafter :)


Så hur går det med mitt matmissbruk då? Jo, jag kan stolt skriva att det är klara förbättringar! Får några dagar sedan klarade jag av fyra dagar utan hetsätning/överätning. Kändes helt fantastiskt, även om det var svårt. Är inne på tre hetsfria dagar nu och satsar på att klara två dagar till. Som ni ser så höjer jag antalet dagar succesivt och det verkar fungera. Men det är väldigt svårt nu i juletider, med alla frestelser som omger en hela tiden. Men jag gör mitt bästa, det gör jag verkligen. Ska sikta på att gå ned två kilon till nyår. Nä, nu ska jag träna. :)

Ovido - Quiz & Flashcards