Alla inlägg den 12 januari 2011

Av so-not-perfect - 12 januari 2011 18:51

Blev så fel igår med maten. Åt en hel förpackning med kladdkakeballerina och för många onödiga mackor med smör och ost. Trots att jag mådde jättedålligt efter detta, så är det ändå en klar "förbättring" jämfört med förra året. :)


Har varit på begravning idag. Grät inte en tår, trots att jag var förberedd med hela väskan fullproppad med näsdukar. Kände verkligen att tårarna var påväg flera gånger, men jag kämpade emot. Vill inte gråta bland släkten, eller någon för den delen. Vill visa att jag är stark. Men nu i efterhand har jag bara dåligt samvete, för att jag inte ens tillät  mig fälla några tårar för min älskade mormor. Jag vet att hon är borta, men jag försöker att inte tänka på det. Jag har blivit bra på att inte känna. För bra. Bara ångesten tyvärr som jag inte kan "tänka bort".


Men nu är det jags för lite välbehövlig träning. Ska bli skönt.


Mantra: Äta rätt och träna mycker gör dig smal och lycklig.

Ovido - Quiz & Flashcards