Alla inlägg den 29 januari 2011

Av so-not-perfect - 29 januari 2011 18:59



...jag vill ha det bara för mitt egos skull. Dina känslor och drömmar skiter jag faktiskt i. Ni är alla likadana. Så efter den härliga egoboosten slänger jag dig i närmsta mentala soptunna. Så akta er för mig, jag kommer bara att krossa era hjärtan om ni försöker. That´s just how i´m programmed to function.

Av so-not-perfect - 29 januari 2011 15:24

Sitter här med världens ångest, hjärtklappning och avsky för mig själv. Varför? Jag har inte hetsat, jag har motionerat och ätit rätt idag. Anledningen är att jag känner, nej jag vet att jag har gjort dåligt ifrån mig på en inlämningsuppgift i skolan. Fan, vad jag hatar att känna så här! Vill bara dränka mig i fet mat, kakor, godis, chips och läsk! Är egenligen inte alls sugen på något av det, men jag behöver något som lindrar mitt självhat. Jag vet att jag är alldeles för hård mot mig själv. Jag vill alltid vara bäst, men är det aldrig. Jag vet att man får misslyckas ibland, men jag kan inte ta till mig det när det gäller mig själv. Fan,vet ju inte ens om uppgiften är dålig, men den känns dålig och jag nej jag ska inte hetsa! Men måste få bort ångesten på något annat sätt. NEJNEJNEJ! Handskas med din ångest kvinna! Jag ska! Så många röster i mitt huvud, men jag ska inte göra mig själv illa varken fysiskt eller psykiskt den här gången. Jag måste växa upp.

Ovido - Quiz & Flashcards