Alla inlägg den 31 januari 2011

Av so-not-perfect - 31 januari 2011 13:42

Sista dagen av januari idag. Damn vad tiden går snabbt! Men men, tänkte bara skriva en snabb uppdatering här. Maten har de två senaste dagarna gått fint fram till kvällen när pappa och brosan köpt hem kakor, chips och godis. Vill inte ha den skiten i min kropp, men kan verkligen inte hålla tassarna borta. Suck... längtar tills jag får egen lägenhet... Ska verkligen bara ha nyttigheter hemma! Var så nära hets igårkväll efter en supernyttig dag. Men jag stod emot. Visst jag åt cirka 6-8 bondkakor(=ungefär 500 kacl... som inte ens är särskilt goda) men jag stod emot och körde lite situps och sådant, tyst på mitt rum mitt i natten. Det är i alla fall ett steg på vägen och idag känner jag mig verkligen stolt över mig själv! Men jag vet att det finns kladdkaka i kylen, chips och kakor i skafferiet, men jag ska verkligen försöka att inte ta en tugga av något av dem. För om jag väl börjar, så är det så jävla svårt att sluta!

Ovido - Quiz & Flashcards