Alla inlägg den 16 januari 2011

Av so-not-perfect - 16 januari 2011 18:36

Så är det söndag nu. Gårdagen med fest med vännerna gick preics som rubriken säger ^^. Önskar att jag kunde lära mig... Men totalt den dageb blev det (vad jag kommer ihåg, västa "Walk of shame"):

  • en Big Mac & co och en glass
  • 4 lussebullar
  • 4 klenor
  • 100 g dumlechoklad
  • 2 mackor med smör
  • havregrynsgröt med pumpakärnor o banan
  • rätt mycket sprit o cider...

Fyfan på det matintaget! Är fan inte klokt hur mycket jag kan trycka i mig! Måste bli mer försiktig när jag går ut. Vågar inte ens tänka på hur mycket kalorier det var bara i all dricka! Men kul hade jag i alla fall och idag är det andra takter! Har nyss tränat och förbrnt över 250 kacl + hemmaträningen. Maten för dagen (och kvälen):

  • havregrynsgröt med pumpakärnor o jordgubbar
  • 1 äpple
  • fullkornspasta (ca 50 g), makrill i tomatsås och broccoli
  • 1 knäcke/morot
  • 2 smörgåsar med philadelphiaost o kalkonpålägg

Hur låter ovanstående upplägg? Totalt kommer dagens intag att sluta på ca 1200 kacl. Helt okej känns det! :)

Ovido - Quiz & Flashcards