Direktlänk till inlägg 19 december 2009

OMG

Av so-not-perfect - 19 december 2009 04:37

Hemkommen från att ha serverat som bara den på en nation. Blev askul! Men grymt stressigt i början innan man lärde sig det. Fötterna värker som bara den, men det är lugnt, för mina tankar är ändå på annat håll.

Under jobbet smygdrack jag och bästisen en, tja... några shots (hehe). Vi och killarna lekte med vattenslangen i köket och blev dyngsura. Efter allt slit blev vi efter många timmar klara vid halv ett tiden och drog oss på festkläderna och partade för bara livet! Kompisen strular runt som vanligt och går hem med en annan kille. För det är ju sååå svårt och läskigt att gå hem själv, att vara ensam... Är det bara jag som är lite konservativ, men som hon dansar och flörtar med allt och alla, är inte det liiiite slampigt? Fyfan för mig som känner så, kanske jag bara är avundsjuk? Men egentligen, vad skulle jag ha att vara avundsjuk över? Att dra över några killar lite då och då som ändå bara vill en sak? Att diskutera de i all oändlighet? Att vara så liten, rädd och osjälvständg? Nej, jag är ju självständig! Till skillnad från henne så gick jag trots hennes och killens alla motargument hem själv. För jag klarar mig minsann själv! Bara för att jag är tjej så tänker jag verkligen inte vara rädd hela jävla tiden! Jesus!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards