Direktlänk till inlägg 26 december 2010

I den djupaste misären, finner du mig

Av so-not-perfect - 26 december 2010 17:59

Jag är inte söt, snygg eller vacker! Varje sådan komplimang stöter emot min mur av självhat och kommer inte in. För varje komplimang blir jag arg, för jag vet ju att inget av det där stämmer! Jag är ett vidunder, en mutation skapad av självaste satan. Inget jag tar mig för, drömmer om - lyckas. Jag har gett upp. Skiter i alla mina "regler" nu. Får kämpa som en galning mot mitt ljuva mål nästa år istället.

Suck... varför skjuter jag alltid upp livet - lyckan? Vad är jag så rädd för?

 
 
melissa

melissa

26 december 2010 18:11

Man ska se livet positiv, man ska lära älska sig först, du kankse tkr att du inte är vacker, snygg, sött, men dem som finns omkring dig kankse tkr det, och det kan man inte säga mot, för det ska man ta åt sig, man bygger själförtroende, man ska lära sig och säga ja! jag är det!
du är rädd för att ta åt dig, rädd att ha fel, men samtidigt vettu att du klarar av det, att du kan, men vågar inte, man vet inte man har aldrig rätt, så du är nogg sött snygg, vacker men du själv ser inte det!

hejss

http://mysweerdreams.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards