Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av so-not-perfect - 1 augusti 2010 17:07



Har haft fullt upp i veckan! Jobbat heltid och även hunnit med träning och vänner. Hade en heldagsutflykt med terrängvandring igår. Det var riktigt härligt! Älskar utmaningar! Har spenderat lite pengar idag på riktiga fynd! Love it!

Men ändå är jag inte nöjd... Varför? Jo, för att jag är så jävla korkad och saknar karaktär! När det finns kakor och dylikt hemma så kan jag bara inte hålla händerna borta från det. Även om det som finns framme inte är en av mina favoriter så åker det ned. Det är förjävligt. Jag hinner inte tänka. Jag orkar inte. Sedan mår jag skit och vill bara skjuta mig i huvudet för att slippa känna. För att slippa ångra. Jag är verkligen en riktig gottegris. Need a cure...


Har ni några tips på hur jag ska klara av att inte ta den där kakbiten eller så? Skulle verkligen behöva lite hjälp...

Ovido - Quiz & Flashcards