Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av so-not-perfect - 14 augusti 2010 18:06

800 kcl...

SVAG!SVAG!SVAG!

Av so-not-perfect - 14 augusti 2010 16:47

Igår kväll spårade jag ur och tappade kontrollen totalt. Massor av mackor med ost och smör, popcorn, chokladmjölk... Mådde verkligen skit sen. Borde inte ha gjort det, kunde ha undgått det.


Men ärligt talat, jag tror att på något undermedvetet plan så klarar jag inte av att vara "måttlig" hela tiden. Jag mår inte bra och ersätter det med mat. När jag känner mig kall inombord äter jag mina känslor och mår hemskt sedan. Men då känner jag ju i alla fall något. Då har jag något att fokusera på sedan som gör att jag kan fungera. Jag blir besatt av att äta lite och träna mycket. Jag är upptagen och känner inte kallheten - tomheten. Kanske är det en av förklarigarna.


Idag blir det 500 kcl och träning..

Ovido - Quiz & Flashcards