Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av so-not-perfect - 27 augusti 2010 17:43

Skriver inte här särskilt ofta längre. Händer många gånger att jag skriver några inlägg, men skippar att publicera dem. Inläggen känns bara så dryga. Samma saker som förr, tjat och gnäll på allt. Så jag tänker att om jag är så trött på att en skriva ned mina mot-och medgångar om allt och inget, ja, då fan borde ni vara så in i helvete trötta på mig! Men det är ändå trevligt att skriva av sig ibland, så vi får se hur ofta det blir.


Hade en helt fantastisk dag igår med vännerna, men maten går fortfarande upp och ned. Verkar aldrig bli frisk, trots att jag har svaren i min hand. Men det går bara inte. Börjar på universitetet på måndag, så det ska bli nice. Skönt att komma igång med något igen som man kan kalla för ett liv. RIktigt skönt! :)

Och btw, ska bara rekommendera en sak för alla er light-dricka-fantaster som jag. Fun light med "Wild strawberrys and watermelon" är bara så god! Prova på den! Den är jättefriskt till smaken.

Ovido - Quiz & Flashcards