Alla inlägg den 23 februari 2011

Av so-not-perfect - 23 februari 2011 13:28

Ja, som rubriken säger, så blir det en riktig partyvecka för mig! :D Träffade lite kompisar igår, hade det jättemysigt med matlagande och sådant. Dock åt jag lösgodis och kanelbullar också... Menmen, tänker i alla fall inte isolera mig från kompisarna igen bara för att jag är rädd för vilken mat som kan bjudas. Jag har kommit långt. :)


Ikväll blir det till att festa med girlsen, ska bli asmysigt och på fredag blir det fest och utgång också. Sen får vi se vad som händer på lördag. Ska i alla fall träffa fina vännen igen, var ett par månader sedan sist. Måste verkligen bli bättre på det! Nu blir det lite träning, efter en veckas förkyldning, känns i alla fall lite bättre idag, trots att jag säkert kommer få pausa några gånger för att snyta mig.

Ovido - Quiz & Flashcards