Alla inlägg den 30 mars 2011

Av so-not-perfect - 30 mars 2011 22:04

Har ätit en massa skit idag när jag var ute med några kompisar. Blev en underbart god brownie med grädde och en chailatte när vi var ute och fikade. Men det hade jag faktiskt bestämt sedan innan att jag skulle unna mig. Dock hade jag även bestämt att det skulle räcka med onyttigheter för dagen efter det, och att jag skulle fortsätta att äta som normalt. Men när fan händer det någonsin mig? Har tryckt i mig både chips och 100 gram choklad... Har räknat lite på det och det jag ätit idag motsvarar ungefär ett normalt dagsintag. INTE! Men det är ändå dåligt, trots att det kunde ha varit värre. Har skippat några mellanmål och middag. Har åtminstone inte failat på hela fyra dagar, villket är fabolous för att vara jag. Men samtidigt vill jag kunna fika utan att känna tvånget, för det är faktiskt ett tvång att "passa på" att fortsätta äta skit. Men jag ska verkligen kämpa för att uppföra mig resten av veckan.


Det ska jag

Ovido - Quiz & Flashcards