Alla inlägg den 19 mars 2011

Av so-not-perfect - 19 mars 2011 16:14



Har varit och fikat med några saknade vänner. Tog en grov ciabatta med mozzarella som vanligt. Mums! Dock var den väldigt stor och överfylld med soltorkade tomater i olja och pesto, men tog bort allt jag kunde av det och jag åt inte hela ciabattan. Räknar trots detta med att jag fick i mig drygt 800- 900 kcal i den frukosten... Överräknar säkerligen, men hellre det än tvärtom. Men känns i alla fall bra att det avr det första jag åt idag = hinner förbränna kcal under dagen! :)


Planerar att äta för 600 kcal till idag. Ska träna snart och så gick jag fram och tillbaka till stan och vi gick runt lite i stan (-230 kcal ). Blir nog att bränna bort en 350 kcal till på träningen, så det känns ändå helt okej till skillnad från gårdagen som jag inte ens kommer att prata om...


Btw, jag klarade tentan som jag oroat mig så mycket för! Jag är rätt duktig ibland. :)

Ovido - Quiz & Flashcards