Alla inlägg den 3 mars 2011

Av so-not-perfect - 3 mars 2011 23:42

Gör uppehåll här ett tag, eller i alla fall tills jag har fått ordning på mitt ätande. Skäms bara något så förfärligt över det just nu. Är verkligen ett missbruk. Allt  eller inget, ska bli inget snart! :) Hoppas pillerna kommer imorgon! När jag väl börjar med dem, så blir det kacl-dagbok här igen. Är det något ni önskar att jag ska skriva om, eller om ni vill veta något om mig, så är det bara att fråga! :) Till nästa gång vi ses - ha det gött!

Av so-not-perfect - 3 mars 2011 20:34



Du undrar varför jag inte berättar hur jag känner. Well, det är inte bara för att jag har svårt att öppna mig för andra, utan jag är rädd för att det skulle bli för mycket för dig. Du vet en del älskling, med det är bearbetade sanningar. Jag lever ständigt med ett svart moln ovan mig, redo för ett dundrande oväder när som. Nu är det ovädret här. Det är mörkt och jag sjunker allt längre ned. Men jag vägrar att isolera mig den här gången! Dock är detta ovädret mitt fel, det kan jag ta på mig. Men jag känpar på - jag sträcker ut handen, på jakt efter solen.


Snart är den här.

Ovido - Quiz & Flashcards