Alla inlägg den 5 april 2011

Av so-not-perfect - 5 april 2011 22:23

Fanfanfan! Varför åt jag de där jävla saltakexen! Var ju inte ens hungrig och knappt sugen! Blev en 300 extra onödiga kalorier där... Hade bestämt mig för att unna mig något onyttigt idag, så det blev choklad för cirka 450 kalorier innan och det kändes okej. Men de saltakexen är bara så jävla onödiga! Jag som sprang en mil idag... Men hamnar ända på ett hyffsat kaloriresultat, men det borde ha varit så mycket bättre!

Av so-not-perfect - 5 april 2011 21:23



Är galen i Stephen Kings böcker! Har väl läst ett tjugotal av dem och riktar in mig på dess filmatiseringarna för tillfället. Tittar på "The stand" nu. Visste ni att Gary Sinise från CSI: NY är med i den (bilden)? Han är i alla fall en grymt bra skådespelare! :) Well well, nu ska jag rikta in mig på filmen och se om den är lika bra som boken.

Av so-not-perfect - 5 april 2011 14:02

Sprang nyss en mil igen :) Tror det är fjärde gången jag har gjort det på två veckor. Riktigt härligt! :) Äter just nu en bar och sen blir det lax och rotsaker i ugnen med fetaost. Mumsfillibabba! Jag känner mig duktig nu när jag äter nyttigt och tränar ordentligt. Låt det hålla för jag vill se lägre siffror på vågen snart! :)

Ovido - Quiz & Flashcards