Alla inlägg den 12 april 2011

Av so-not-perfect - 12 april 2011 14:14

Äter för tillfället 4 ostsmörgåsar för att jag är så jävla hungrig! Har redan ätit fil med musli, en chokladmuffin och lite potatisgrattäng. Varför gör jag så här mot mig själv liksom? Åt den där muffinsen för att jag var så in i helvete hungrig och suuuuugen, det kan jag fan inte bortförklara! Tror att jag vet var hungern kommer ifrån: måste vara från de senasta dagarna då jag har "bytt ut" för många måltider mot godis. Inte bra... Ska iväg till affären nu och köpa kakor. Jag är dålig och har inte gått ned något i vikt på månader. Undra varför liksom... Men palla bry mig nu. Vädret är urkasst och jag har en hel del att plugga, så jag tänker bara sitta inne, plugga, kolla på the OC och vara smådeppig.

Ovido - Quiz & Flashcards