Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Happy

Av so-not-perfect - 2 februari 2011 13:32



Hihihiihi, jag är så underbart glad nu! Ni vet den där inlämningsuppgiften som jag har skrivit om innan och trott att jag inte skulle klara - well, jag klarade den! Fatta vilken lättnad! Måste verkligen sluta upp med att vara så negativ. Jag är ju bra, smart och underbar. :) Älskar sådana här dagar! Har även läst och gjort anteckningar till drygt 800 sidor av litteratur de senaste dagarna... Men det handlade ju om psykologi, så det mesta var väldigt intressant! :)


Maten å andra sidan är en helt annan grej. Var duktig fram tills fem-tiden igår, då jag åt några kakor som fanns hemma. Sen bara brast det, orkade inte vara duktig, jag kände mig ju så äcklig och ful av de där kakorna, så varför inte fortsätta och få lite njutning dessutom? Så med skammen i bagaget drog till affären och köpte ett wienerbröd, en crossaint och ett paket av mina syndiga favoriter: ballerina-kladdkaka. Åt upp ALLT + ett antal mackor med ost, smör och marmelad... Fyfan alltså! Men idag ska jag vara duktig, för den andra sidan av mig är egentligen inte "jag" om ni förstår vad jag menar? Jag är ju duktig och flitig i allt. Jag städar och tar hand om mina nära och kära, jag har alltid gjort bra ifrån mig i skolan och nu fan ska jag bli underskön också! Jag vill! Nu ska jag ta och träna som den galning jag är! ;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards